Opštinsko veće: Bolja komunikacija javnih preduzeća sa građanima

Centralne teme 135. sednice Opštinskog veća bili su programi poslovanja javnih preduzeća. Kako je istaknuto, ona moraju da budu otvorenija za bolju komunikaciju sa građanima. Na sednici je bilo reči i o vodosnabdevanju potplaninskih sela i Knjaževca.

Nepovoljne hidrološke prilike dovele su ove zime izdašnost izvorišta vode do istorijskog minimuma, obavestili su članove Opštinskog veća odgovorni ljudi komunalnog preduzeća ''Standard''. Situacija se promenila sa kišama koje su pale prethodnih dana i otklanjanjem kvarova u Kalni., ali će vodosnabdevanje potplaninskih sela biti najvažniji zadatak u vremenu koje dolazi.

''U jednom trenutku na Sinjem viru imali smo nivo vode 17 centimetara. Bilo je alarmantno zbog velike suše. Sa kapacitetom vode na Sinjem viru, sa uklanjanjem cement – azbestnih cevi, gde imamo najveće gubitke, mi ne bi trebalo da imamo nikakve probleme sa vodosnabdevanjem. Mala kiša je pala i već imamo 75 centimetara u rezervoaru'', kazao je Omil Ranđelović, direktor ''Standarda''.  

Rad javnih preduzeća i njihovi programi za ovu godinu bili su, inače, centralne teme 135. sednice Veća. Naša preduzeća posluju dobro, finansijski su stabilna, ali moraju da budu otvorenija  za primedbe i sugestije građana, kazao je predsednik Opštine Milan Đokić.

''Kada se gledaju papiri, naša javna preduzeća posluju odlično, finansijski su stabilna, nisu u blokadama, ne duguju plate radnicima. Ali, ima mnogo prostora za poboljšanje rada, jer nas zanima šta o njihovom radu misle građani. Imamo građane koji imaju pritužbe na određene segmente rada. Želimo da to ispravljamo. Sugerisano je svim direktorima da moraju da komuniciraju sa građanima, da budu otvoremi za primedbe i kritike, sugestije''.

Na sednici su usvojeni programi poslovanja Preduzeća za razvoj, urbanizam i izgradnju, Toplane, ''Standarda'', Agencije za razvoj, kao i Turističke organizacije. Većnici su se bavili i pojedinačnim zahtevima građana, kao i zahtevima mesnih zajednica.