Turističku kampanju istočne Srbije videlo više od dva miliona ljudi

Turističku kampanju istočne Srbije videlo više od dva miliona ljudi

Kampanju za promovisanje istočne Srbije kao turističke destinacije tokom prve tri nedelje videlo je više od 2,1 miliona ljudi, saopštila je Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije (RARIS).

RARIS je nedavno pokrenuo ovu kampanju u saradnji sa turističkim organizacijama Sokobanje, Zaječara, Knjaževca i Boljevca. Cilj  kampanje je da promoviše ovaj deo Srbije kao atraktivno, bezbedno i poželjno mesto za odmor tokom letnje sezone 2020.

Kampanja se odvija samo korišćenjem on-line alata: Google Ads, Facebooka i Instagrama, preko regionalne turističke platforme VisitEastSerbia i stranica lokalnih turističkih organizacija.

Na Facebook stranici https://www.facebook.com/visiteastserbia/ objavljeno je 19 postova, koje je videlo  1.984.600  ljudi, uz 186.000 interakcija sa više od 26. 000 lajkova i 13.000 komentara i 11.000 deljenja. Na Instagramu je kampanju je videlo više od  58.000 ljudi a na Googlu je kampanju videlo više od 64.000 ljudi.

Tokom prve tri nedelje je kroz kampanju podeljeno 12 besplatnih vikenda koje su obezbedile turističke organizacije, a poklonili smeštajni objekti.

Fokus kampanje je u prvom delu bio na Sokobanji, a u narednom periodu biće na Staroj planini i Knjaževcu, Rtnju i Boljevcu, Felix Romuliani i Zaječaru.