Polazna | Vesti | Politika | Dosta je bilo: Participativno budžetiranje - jeftin politički marketing

Dosta je bilo: Participativno budžetiranje - jeftin politički marketing

Autor
Veličina slova: Decrease font Enlarge font

Opštinski odbor Dosta je bilo oglasio se danas saopštenjem za javnost u kojem se osvrće na program participativnog budžetiranja, koji sprovodi opština Knjaževac.

Dosta je bilo: Participativno budžetiranje - jeftin politički marketing

Konstatujući da ''knjaževačka napredna vlast'' ovih dana poziva građane da svojim glasom izaberu jedan od ponuđenih projekata koji bi se finasirao iz budžeta opštine Knjaževac, bio realizovan i služio funkcionalno na opšte dobro i interes građana, Dosta je bilo podseća ''da su građani 2015.  glasali i izabrali da u 2016.  Knjaževac dobije jezero u Jezavi, da su 2016.  izglasali za 2017. azil za pse. Realizacija ovih projekata se nije desila, i to je činjenica. Postavlja se pitanje zašto? Odgovora, odnosno izgovora je više, neki od ponuđenih su nerešeni pravno imovinski odnosi, nedostatak sredstava i tako dalje. Projekat je jedna celina detaljno isplanirana i iskalkulisana, sa precizno definisanim fazama radova i rokom realizacije. Ovako neozbiljan pristup opštinske vlasti transparentnosti i saradnje sa građanima, Opštinski odbor Dosta je bilo kvalifikuje kao obmanu i jeftin politički marketing i želi da se stvari nazovu pravim imenom, a to je: Građani u parcipativnom budžetiranju ne glasaju za projekte već za ideje i lepe želje - šta bi moglo da se izgradi, bez ikakve garancije da će to i biti realizovano,'' navodi se u saopštenju.

Komentara (0 poslato)

ukupno: | prikazano:

Pošaljite komentar

Unesite kod sa slike:

Captcha

Made by East Star Group